Rihanna a její nová značka Loud France

Jedno se celebritě a zpěvačce Rihanně rozhodně nedá upřít. Kromě zpěvu umí vydělat velké peníze prakticky na všem, na co sáhne. Důkazem toho je kontrakt snů, který před časem uzavřela se společností LVMH.

Největší producent luxusního zboží, jehož majitel Bernard Arnault vydělal na konci ledna během jediného dne, během kterého narostly akcie LVMH (zahrnuje mimo jiné značky Moët & Chandon, Hennessy, Louis Vuitton, Christian Dior, Sephora, Fendi, Marc Jacobs, Bulgari, TAG Heuer, Hublot a desítky dalších)  o 6,9%, 4,3 miliardy dolarů, investoval do zpěvačky 255 milionů USD.  Peníze jsou určeny na Rihannin projekt Loud France, pojmenovaný podle úspěšného alba Loud z roku 2010. Podle všeho se ze strany LVHM jedná o výhodnou investici, neboť  v loňském roce vydělala značka Fenty Beauty, kterou Rihanna založila v roce 2017, rovných 374,5 milionu dolarů. Jak se nechala jedenatřicetiletá rodačka z Barbadosu slyšet, nový brand se svou produkcí – oděvy, sportovní obuv, doplňky - zaměří především na mladé lidi s vysokou kupní silou.

A tak se i letos mohou vyznavači luxusu těšit na souboj v podobě střetu titánek Rihanna versus Kylie. Společnost asi nejhezčí z klanů Kardashianu Kylie Cosmetics by Kylie Jenner totiž vykázala během posledních osmnácti měsíců obrat 420 milionů dolarů. Pravda, Rihanna dosáhla jen loni obratu 500 milionů USD, lidé branže znalí však poukazují na to, že, zatímco Kylie začínala od nuly, disponovala držitelka sedmi cen Grammy od začátku podporou kosmetického gigantu Sephora. A letos získala ještě mnohem silnějšího spojence v podobě LVHM. Kylie však určitě souboj na dálku nevzdá. 

Facebook Twitter G+ E-mail

LG 11.3.2019

Rihanna LVMH Loud

Další články