Louis Vuitton : Návrat legendy s tváří Zendayi

Módní dům Louis Vuitton opět dokazuje, že umí nejen udávat trendy, ale také znovu rozdmýchat ikonické spolupráce, které změnily tvář luxusu. V roce 2025 přichází s očekávaným návratem kolekce, která se před lety stala fenoménem – spojení s japonským umělcem Takashim Murakamim. Kampaň s tváří Zendayi posouvá tento projekt do nové éry, kde nostalgie setkává se současnou popkulturou a kde luxusní móda znovu objevuje radost, barvy a odvážný design.

Murakamiho návrat do módního světa

Takashi Murakami je japonský výtvarník a zakladatel konceptu "superflat", který kombinuje tradiční japonské umění s popkulturní estetikou anime a mangy. Jeho ikonické barevné květy a postavičky v minulosti definovaly spolupráci s Louis Vuitton během éry Marca Jacobse v letech 2003–2015. Tehdy šlo o průlom v oblasti kolaborací mezi módními domy a umělci.

V roce 2025 Louis Vuitton přináší návrat této legendární estetiky ve zcela nové resortní kolekci, která zahrnuje přes 70 modelů od plavek, šperků až po kabelky a limitované edice tenisek. Tentokrát Murakami přidává i nové motivy inspirované digitální kulturou a NFT světem, čímž dává kolekci současný kontext.

Zendaya jako ikona nové éry luxusu

Tváří kampaně se stala Zendaya, která se stala nejen ambasadorkou Louis Vuitton, ale také symbolem nové generace klientely luxusních značek. Její styl je směsicí elegance, odvahy a mladistvé svěžesti. V kampani, kterou fotografoval Steven Meisel, září v surrealistických kulisách, obklopená Murakamiho pestrobarevnými květy a postavičkami.

Zendaya v kampani nejen propaguje kolekci, ale zároveň přináší do kampaně osobní rozměr – některé outfity totiž obsahují i skryté odkazy na její africko-americké a evropské kořeny.

Pro koho je kolekce určena?

Tato kolekce cílí nejen na sběratele, kteří si pamatují boom z počátku 21. století, ale především na novou generaci klientů, kteří oceňují kolaborace mezi módou, uměním a popkulturou. Louis Vuitton s touto kolekcí potvrzuje trend, kdy nostalgia je klíčovým marketingovým nástrojem pro Gen Z i mileniály, kteří touží po exkluzivitě s příběhem.

Produkty budou dostupné jak v kamenných obchodech Louis Vuitton, tak prostřednictvím exkluzivních pop-up eventů ve vybraných městech jako Paříž, Tokio a Los Angeles. Louis Vuitton rovněž připravil limitované NFT tokeny, které poskytují majitelům přístup k unikátním verzím produktů i virtuálním módním přehlídkám.

Móda, která oslavuje barvy i radost

V době, kdy móda často tíhne k minimalistickému quiet luxury, přináší kolekce Louis Vuitton x Takashi Murakami osvěžující návrat k barvám, radosti a sebevědomému vyjádření. Pro mnohé fanoušky luxusní módy je to nejen návrat ikonického designu, ale také důkaz, že móda má stále schopnost bavit a překvapovat.

Facebook Twitter G+ E-mail

LG 18.5.2025

Louis Vuitton Zendayi Takashi Murakami

Další články