Batohy Louis Vuitton

Věhlasná francouzská módní značka, která se jako jediná ze světa módy drží dlouhodobě mezi dvaceti nejcennějšími brandy planety, je synonymem luxusu. Přesto, nebo právě proto, nemá problém s batohy.

Nová kolekce pánských batohů a tašek V Line je postavena na typicky vuittonovských základech, vedle klasiky v podobě funkčních materiálů a tvarů zaujmou především praktické zipy a popruhy, užitková hodnota v tomto případě logicky převažuje nad designem. A, přestože bývají batohy spojeny spíše s volnomyšlenkářskými typy mužů, v pařížském ústředí věhlasného módního guru země galského kohouta si byť  jen odmítají připustit odklon od luxusu, či komerční neúspěch. Ostatně, cena batohů začíná na 65 000 Kč.

Co se reklamní kampaně týče, vsadil LV na netradiční, leč zajímavé osobnosti. Rostoucí asijský trh nepochybně osloví japonský umělec Ryoichi Kurokawa, kterého celosvětově proslavily digitální světelné instalace. Druhou tváří kampaně je profesionální skater Alex Olson. Syn legendárního skateboardisty Steve Olsona, který se kromě prkna na kolečkách prosadil i ve světě módy, se v reklamní upoutávce prochází s batohem na zádech ulicemi Los Angeles.   

...více o kolekci V line na eu.louisvuitton.com

Facebook Twitter G+ E-mail

LG 3.3.2015

Louis Vuitton LV Ryoichi Kurokawa Alex Olson V Line

Další články