Tiffany přichází s programem Diamond Source

Když v roce 1837 založili pánové Charles L. Tiffany a John B. Young v Connecticutu „kancelářský a fantazijní obchod“, specializovaný na prodej kancelářských předmětů, ani jeden z nich zřejmě netušil, že právě položili základy jedné z nejluxusnějších šperkařských značek historie.

Během následujících 182 let se ovšem společnost Tiffany Co. vypracovala v jednoho z největších hráčů silně konkurenčního prostředí - minulý rok činila tržní kapitalizace firmy 11,92 miliardy dolarů. Vědoma si své odpovědnosti za vývoj, kterým se branže ubírá, přišlo vedení společnosti před nedávnem s novou iniciativou Diamond Source garantující původ jednotlivých kamenů. V praxi to znamená, že každý Tiffany diamant o hmotnosti vyšší, než 0,18 karátu, bude opatřen vlastním certifikátem. Na jeho základě si bude moci být majitel šperku jist tím, že nezakoupil diamant z kategorie krvavých. Kromě toho bude certifikát představovat garanci toho, že drahokam pochází z dolů, jejichž majitelé dbají na přísná ekologická pravidla a zaměstnanci pracují v příznivých podmínkách. „Serióznost a dobré jméno jsou naší absolutní prioritou“, sdělil v této souvislosti generální ředitel společnosti Alessandro Bogliolo.

Není se čemu divit, neboť  šperkařské produkce Tiffany patří kvalitativně i cenově do kategorie Top. Aktuálně nejdražším kouskem z nabídky je náhrdelník Diamond Fringe za sedm milionů dolarů. Součástí luxusního šperku je ze všech hledisek bezchybný obdélníkový diamant o váze 20,01 karátu.

Facebook Twitter G+ E-mail

LG 28.5.2019

Tiffany Tiffany & Co

Další články