Nejluxusnější obchodní centrum v USA chystá expanzi

I dolaroví milionáři jsou pouze lidé, kteří musí řešit problémy „běžných“ smrtelníků například v podobě nákupů. Na Floridě jim za tímto účelem vybudovali již v roce 1965 luxusní obchodní centrum Bal Harbor Shops.

Movité klientele jsou podřízeny i ceny, tudíž i v dobách, kdy globální ekonomika kolabovala, vykazovalo centrum rostoucí tržby. A tak se majitelé rozhodli pro odvážný krok v podobě expanze, do které hodlají investovat 400 milionů dolarů. Součástí rozšíření sféry vlivu je i otevření nové pobočky v New Yorku.

Podle některých marketingových specialistů se jedná o velmi odvážný tah, když poukazují na možné rozdíly mezi chováním spotřebitele v New Yorku a Miami. Zatímco na Floridě těží obchodní centrum z polohy v luxusní plážové destinaci Bal Harbour, v New Yorku budou vzhledem ke klimatickým podmínkám hledat místo, které nakupující přenese do tropické zahrady nejspíše stěží.

Nákupní centrum Bel Harbour v Miami nabízí zákazníkům 446 000 čtverečních stop (136 000 metrů čtverečních). Vedle obchodů všech nejluxusnějších značek nechybí ani restaurace, které uspokojí chuťové buňky snad každého gurmána. Obchody nacházející se mimo zastřešené části jsou obklopeny palmami, fontánami a jezírky.  I přes značné ceny nájmů existuje dlouhý seznam čekatelů, největší oblibě se těší sekce luxusní šperky, prezentovaná značkami jako Harry Winston, Tiffany a Chopard. Bel Harbour se pak vedle vybrané klientely chová velmi přívětivě i k fashion blogerům.

Facebook Twitter G+ E-mail

LG 11.4.2018

Bal Harbor Miami Florida USA

Další články