Tenhle Super Bowl není pro chudý…

Neděle 5. 2. 2017 bude nejen pro fanoušky amerického fotbalu ve znamení finále Super Bowlu. Na stadiónu v Houstonu si to spolu o jednu z nejcennějších sportovních trofejí vůbec rozdají hráči New Englad Patriots a Atlanta Falcons.

A, jak tomu bývá zvykem, ve hře budou znovu velké peníze. O marketingové síle finále Super Bowlu vypovídá skutečnost, že loni vyšel 30 sekundový sport vysílaný během přenosu, který sledovalo jen v USA 114,4 milionu diváků, v průměru na astronomických 4,8 milionu dolarů.  Letos s největší pravděpodobností cena zase o něco naroste.

Vzhledem k výši reklamní investice je pochopitelné, že firmy, kterým se podařilo koupit ostře sledovaný čas, patřičně zbrojí. Při nákupu omezeného reklamního času v rámci Super Bowlu však zdaleka nejde jen o peníze. Utratit miliony je umožněno jenom některým. Vybírány jsou oblíbené prestižní celosvětové značky.

Do kategorie, kterým je umožněno zakoupit reklamní čas v rámci Super Bowlu, patří i Mercedes. Kromě reklamního času zaplatí, stejně jako většina ostatních vyvolených, i nemalé peníze za výrobu originálního reklamního spotu.

Nemalou gáži za pořízení nového reklamního spotu Mercedes platí i hvězdné autorské dvojici bratrů Joela a Ethana Coenových, známých z filmů jako Tahle země není pro starý, Nesnesitelná krutost, Fargo či Millerova křižovatka. Bratři Coenové jsou autory reklamy na supersport Mercedes – AG GT, přičemž za volant neposadili nikoho jiného, než šestasedmdesátiletého Petera Fondu, jednoho z hlavních hrdinů kultovního snímku Easy Rider. Pochopitelně, že se natáčelo na Route 66 a očekávaný spot doprovází skladba „Born to Be Wild,“ když původního interpreta, kapelu Doors, nahradili Steppenwolf.   

Facebook Twitter G+ E-mail

LG 3.2.2017

Super Bowl NFL americký fotbal

Další články