Luxusní módní značky sázejí na sport

Rozvolnění a k tomu vidina přece jen mnohem příznivějších klimatických podmínek, než na jaké jsme byli letos doposud zvyklí. Obojí vybízí ke sportu, na což reagují také nejluxusnější módní brandy. Několik případů za všechny.

  • Box, s patřičným úsilím lze mlátit klidně do pytle či figuríny, patří, co se spalování kalorií týká, mezi nejefektivnější sportovní disciplíny. Známá americká značka Elisabeth Weinstock proto přišla s luxusními boxerskými rukavicemi Python, které, jak napovídá název, byly vyrobeny z nejlepší hadí kůže. Cena 1 450 dolarů.
  • Věhlasný francouzský módní brand Yves Saint Laurent se rozhodl oslovit vyznavače skateboardingu. Za 3 025 dolarů se fanoušci jízdy na prkně na kolečkách stanou majiteli skateboardu, jehož desku tvoří z 90 % javorové dřevo, zbylých 10 % je ze zlata.
  • Počasí začíná nahrávat i hráčům golfu. Vyznavače sportu s nejmenším míčkem nepochybně potěší ručně ušitý bag z produkce italské firmy Valigeria Grignola Calfskin za 14 160 dolarů. Vhodným obsahem bagu jsou ocelové hole s logem jednoho z nejslavnějších šperkařství Tiffany. Cena 2 500 dolarů. 
  • Pokud se někdo rozhodne pro hru s podstatně větším míčem, jednou z velmi vhodných voleb je basketbal. V takovém případě se jako ideální jeví míče Prada v hodnotě 725 dolarů za kus. 
  • V nabídce nemůže chybět ani Louis Vuitton vycházející ze správného předpokladu, že cyklistika není pouze o Tour de France a je tak nezbytné vyhovět rovněž hobíkům. Za tímto účelem vyvinuli červené retro kolo vhodné pro relaxační jízdu. Do koše nad předním kolem je možno umístit piknikový koš, případně čtyřnohého domácího mazlíčka. Cena 28 900 dolarů. 

Další články