Kolo jako luxusní doplněk

To, že je Francie zemí cyklistice zaslíbenou, není dáno pouze pořádáním právě probíhající Tour de France. Výroba a prodej luxusních kol proto v zemi galského kohouta vzkvétá.

Mezi výrobce kol se v poslední době zařadil i módní dům Hermes, který má na trhu model Flaneur.  Za 8 100 eur si můžete zakoupit originální kolo, které sice neoslňuje designem, má však karbonový rám a osm rychlostí. Jak prohlásil generální ředitel módního gigantu Francois Doré, kolo má velký úspěch jak u tradičních vyznavačů luxusní značky, tak u „běžných“ cyklistů, kteří touží po něčem přece jen novém. Model Flaneur lze proto pořídit i v závodní verzi.

Známý italský výrobce kol 43 Milano pak spojil své síly s věhlasnou designérskou společností Pininfarina. Výsledkem společné práce je model z chromované oceli inspirovaný produkcí Pininfariny z 30. let minulého století. Jak hlásí výrobce, jedná se o limitovanou kolekci určenou pro top manažery, kteří musí každý den bojovat s nástrahami ucpaných ulic.

Vzhledem k tomu, že kolo dává v dnešní době pocit nezávislosti a vedle toho je luxusním doplňkem, vyrábějí vlastní modely jízdních kol také značky jako Mercedes, Porsche, Maserati, Lamborghini či Ferrari. Za vrchol luxusu je pak považováno kolo japonského výrobce jachet Sueshiiro Sano za 14 500 euro. Je totiž vyrobeno ze vzácného mahagonového dřeva z Hondurasu.

Facebook Twitter G+ E-mail

LG 16.7.2015

43 Milano Hermes Pininfarina Sueshiro Sano

Další články